Zákazník po objednání souhlasí s podmínkami.
- Z důvodu dopravy k zákazníkovi a možné časově náročnějších oprav kotlů před vámi nelze garantovat přesný čas.
- Tím si vymezuji časové rozpětí na příjezd k zásahu.
- Při objednání služby udávám orientační čas např. Kolem 13 hod. Tím si vymezuji prostor hodinu před a hodinu po daném časovém termínu. Myšleno 12-14 hod.
- V případě že zpoždění bude větší, dám co nejdříve vědět zákazníkovi.
Při sjednání služby buď správou, hovorem nebo email. Zákazník souhlasí s podmínkami služeb.
Sjednání služby je myšleno když zákazník potvrdí termín nebo souhlasí s termínem.
Podmínky pro zrušení domluvené služby.
V případě rušení zásahu je zákazník povinen oznámit zrušení nejméně 24 hod předem.
V případě neoznámení zrušení budu požadovat penále z ceníkové ceny domluveného úkonu.
- Méně 20-10 hod – 40%
- Méně 10-1 hod – 80%
Při příjezdu na místo, kdy zákazník není k zastižení nebo zruší, uhradí 100% i dopravu.
Méně než 24 nejsem schopen nahradit jinou zakázkou.
Pro objednání servisu/opravy kotle nejlépe zaslat SMS ve tvaru:
Příjmení jméno
Adresa instalace zařízení
Značka model kotle požadovaný ukon
Vzor servis:
Tomáš Pančík
Na vyhlídce 11 Letovice 67961
VIESSMANN Vitodens 100W servis
Vzor oprava:
Tomáš Pančík
Na vyhlídce 11 Letovice 67961
VIESSMANN Vitodens 100W chyba F9 + podrobnosti nebo poznatky poruchy