Zákazník po objednání souhlasí s podmínkami.
  • Z důvodu dopravy k zákazníkovi a možné časově náročnějších oprav kotlů před vámi nelze garantovat přesný čas.
  • Tím si vymezuji časové rozpětí na příjezd k zásahu.
  • Při objednání služby udávám orientační čas např. Kolem 13 hod. Tím si vymezuji prostor hodinu před a hodinu po daném časovém termínu. Myšleno 12-14 hod.
  • V případě že zpoždění bude větší, dám co nejdříve vědět zákazníkovi.

Při sjednání služby buď správou, hovorem nebo email. Zákazník souhlasí s podmínkami služeb.
Sjednání služby je myšleno když zákazník potvrdí termín nebo souhlasí s termínem.

Podmínky pro zrušení domluvené služby.

V případě rušení zásahu je zákazník povinen oznámit zrušení nejméně 24 hod předem.
V případě neoznámení zrušení budu požadovat penále z ceníkové ceny domluveného úkonu.

  • Méně 20-10 hod – 40%
  • Méně 10-1 hod – 80%

Při příjezdu na místo, kdy zákazník není k zastižení nebo zruší, uhradí 100% i dopravu.
Méně než 24 nejsem schopen nahradit jinou zakázkou.

Pro objednání servisu/opravy kotle nejlépe zaslat SMS ve tvaru:

Příjmení jméno
Adresa instalace zařízení
Značka model kotle požadovaný ukon

Vzor servis:

Tomáš Pančík
Na vyhlídce 11 Letovice 67961
VIESSMANN Vitodens 100W servis

Vzor oprava:

Tomáš Pančík
Na vyhlídce 11 Letovice 67961
VIESSMANN Vitodens 100W chyba F9 + podrobnosti nebo poznatky poruchy

Servisujeme tyto značky

Tomás Pančík

Na Vyhlídce 11, Letovice 679 61
724 192 624
pancik@servis-pancik.cz